Obsah
Ověřené výstupy ze systému CzechPoint
Provádí: starostka obce Bc. Miloslava Křimská
Termíny schůzek s paní starostkou Bc. Miloslavou Křimskou doporučujeme domluvit vždy telefonicky a to vzhledem k častým jednáním mimo Obecní úřad Andělská Hora, která probíhají i v úřední dny.
V roce 2009 bylo na obecním úřadě zřízeno pracoviště CzechPoint, kde je možné získat ověřené výstupy z centráních registrů.
Ověřené výstupy:
- Katastru nemovitostí
- Obchodního rejstříku
- Živnostenského rejstříku
- Rejstřík trestů
- Bodového hodnocení osoby z centrálního registru řidičů
- Seznam kvalifikovaných dodavatelů z informačního systému o veřejných zakázkách
- Přijetí podání podle živnosténského zákona (§ 72)
- Výpis z insolvenčního rejstříku
více informací na webu CzechPOint - odkaz zde
Na kontaktním místě lze také zajistit zřízení datové schránky na žádost, přidat pověřenou osobu, zneplatnit přístupové údaje či znepřístupnit datovou schránku.
Při jakémkoliv podání v souvislosti s ISDS musí žadatel předložit platný doklad totožnosti. Zastupuje-li žadatel jinou osobu, musí být touto osobou zplnomocněn na základě plné moci, která je sepsána za tímto účelem a je notářsky ověřená.
V případě, že je zřizována datová schránka pro právnickou osobu na žádost, je nutné navíc k žádosti doložit jmenovací dekret, usnesení valné hromady, či jakýkoliv jiný dokument, který určuje danou osobu jako jednatele či statutární orgán za danou právnickou osobu. I tento dokument musí být úředně ověřen. Všechny přiložené dokumenty k žádosti jsou konvertovány do elektronické podoby. Žádosti pak vždy spadají do správního řízení. Konverze je v těchto případech provedena zdarma.
Činnosti v rámci informačního systému datových schránek jsou prováděny zdarma. Zpoplatněna je pouze autorizovaná konverze dokumentů na žádost (30 Kč za stránku) a opakované vydání přístupových údajů (200 Kč).